PRECES/NAUDAS ATGRIEŠANA

Ja rodas kādi jautājumi vai neparedzēti gadījumi saistībā ar pasūtījuma saņemšanu, lūdzu, sazinieties ar mani nekavējoties!

Visi sūtījumi ar Latvijas Pasta, Omniva un kurjera starpniecību tiek izsekoti, taču, ja ir objektīvi redzams, ka sūtījums ir pazudis ceļā*, pasūtītājam jāsazinās ar pārdevēju - pasūtītājam tiks pilnībā atmaksāta visa pasūtījuma summa (ieskaitot pasta izdevumus). *Sūtījuma pazušanas lieta Latvijas Pastā tiek oficiāli iesniegta izskatīšanai 30 darba dienas pēc tā izsūtīšanas.

Gadījumā, ja pasūtījums ir saņemts, taču pasūtītājs nav ar to apmierināts objektīvu iemeslu dēļ (prece ir salūzusi, prece neatbilst pasūtītajai precei), pasūtītājam 14 darba dienu laikā ir jāsazinās ar pārdevēju un prece ir jānosūta/jānogādā atpakaļ pārdevējam - pasūtītājam tiks pilnībā atmaksāta visa pasūtījuma summa (ieskaitot pasta izdevumus) vai arī bojātā prece tiks aizvietota ar jaunu.

0
LIETOŠANAS NOTEIKUMI
SĪKDATNES
KONTAKTI

Rekvizīti:
Dana Purviņa
reģ. Nr. 20018810123
Dadzīši, Kārķu pagasts
Valkas novads, LV-4716
Latvija
[email protected]
+371 20254807


 .